Januari 05 & 06

Igår gick den så bra. Jag sadlade och tränsade henne och så tömkörde jag henne halva biten i skritt på "rundan" vi tog vilket var typ 20-25 minuter och på vägen tillbaka satte jag upp på henne eftersom jag hade med mig lillasystern som hjälpte till med att bära saker och så haha. Så tog loss longerlinorna och satte på tyglar och hoppade upp och skrittade tillbaka. 
 
Idag var det kallare och Wendy var inte alls på humör. Jätte bökig och skulle inte stå still ingenting. Fick låna en longergjord av snälla Iwona, stallägaren i mitt stall och väl ute skulle Wendy bråka med men 20-25 minuter fick vi själva och hon har börjat lyssna mer på rösten vilket jag märkte på vägen tillbaka. Är jätte trött och får skriva mer någon annan dag.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback