Vilodag för Wendy

Wendy fick gå i hagen idag. Duktiga flickan har gått igår och i förigår och idag förtjänade hon att vila. 
I morgon blir det uteritt med Jenny och vi kommer rida en ny stig (ny för mig) som tar ungefär 40 min. Kommer nog rida barbacka på henne men det beror helt på Wendy's humör. På söndag ska jag och Nina rida lektion för Jenny vilket jag är grymt taggad för! Har inte haft någon lektion för någon med Wendy än så ska bli kul och få höra vad man kan förbättra och så. Ska även börja rida 2-3 gånger i veckan 30-45 min med henne så hon bygger upp mer muskler och sen har hon 2 vilodagar och de 2-3 dagarna som är kvar blir en skritt barbackatur på 15-20 minuter eller longering på ridbanan.
 
  

Theresia

Åh så härlig blogg!

Svar: Tack! :)
None None

2014-05-02 / 22:18:22
URL: http://thema.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback