3 senaste dagarna

I torsdags red jag ut och allt gick jättebra. Red ut till ridbanan som grannstallet har och skritta runt där. Travade även typ 4 steg innan hon sakta av, tog inte med mig nått spö och hon reagerar inte när man skänklar ha ha... Hade med mig snälla Jenny som hjälpte mig och filma lite och så. Efter ridturen tränade jag lite NH med henne vilket gick så där. Hon är fortfarande jobbig i hantering men har blivit lite bättre i alla fall. 
I går kom jag äntligen fram till Tumba och träffade Angelika igen! Har gått typ 7-8 månader sen sist vi sågs. Vi pratade, va ute med hundarna och sen gick vi och la oss. Träffade Angelikas pojkvän som hon bor med för andra gången i går och han är skit trevlig! Trodde det skulle bli typ stelt mellan mig och de andra men icke sa nicke!
 
Idag har vi varit hos veterinären med Cezar för det är nått 'fel' med honom och nu sitter jag och väntar på att Angelika ska komma tillbaka för hon ska klippa och färga mitt hår!
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback