presentation

Som ni redan vet så ska bloggen handla om även hundar numera :) Det är så att jag har bestämt mig för att byta linje. Det känns lite sådär att gå om två år men jag tror att det är värt det. Just nu går jag frisör men är nästan aldrig i skolan, har mycket frånvaro och 0 motivation. Så jag kom fram till att jag vill börja om helt. Ingen stress, inga rester och en helt ny start. Jag har valt att byta till djur gymnasium profil hund. Har skickat ett mejl till skolan men får inte svar förens på måndag. Är sjukt taggad och ska informera er såfort jag får mer info :)Nu ska jag ta och presentera min bebis till er! Han heter Cezar och är fyra månader gammal. En blandras med 75% schäfer och 25 % stövare.
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback