Dagens

Idag så kom jag till stallet gjorde sysslorna innan jag hämtade Wendy och fick stå med henne ett tag själv vilket var lite besvärligt under tiden man väntade på pappa. Wendy har börjat "ignorera" en lite nu igen som när hon kom och jag vet inte varför men i veckan är det planerat att träna 2 gånger ifrån marken, longerna en gång och resten får bli rida lite smått eftersom hon inte blivit riden på ett tag. Idag provade vi i alla fall det röda schabraket vilket passade henne jätte bra! Wendy var väll inte så pigg men inte heller slö utan något mitt i mellan var nog inte så mysigt att rida i halvmörker tyckte hon då hon tittade lite men vart inte rädd för något riktigt. Skritt i 10 minuter med en trav i varje varv ungefär nästan en långsida fick det bara bli idag. Hon kändes jätte bra i traven men ville inte trava nått mer för att kunna sätta igång henne långsamt så ingenting blir fel utan allt blir rätt. Lite suddig bild men Wendy står inte stilla om man säger så så lite svårt att få några bra bilder på henne haha. 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback