Ny design!

Som ni säkert märkt la jag in en ny design igår! Så nu är den tillfäliga borta och den nya är här! Gillar den för att den är så simpel. Även om den är simpel tog det mig runt 2 timmar att planera den och sedan 4½ timmar att göra den. Så hela förmidag igår gick åt att göra design. 
 
Kom till stallet runt 4 skulle jag tro och tog ut Wendy och gick till stallet. Skötte om henne i stallet och tränsade henne och så gick vi på promenad. Wendy tyckte det var jätte kul att gå på nya stigar och upptäcka! Sedan gick vi till ridbanan och träna lite NH. Efter det gick vi tillbaka till stallet och fixade i ordning innan vi tog ut henne till hagen.
 
Idag kommer jag åka till stallet på förmidagen eftersom på eftermidag har jag konfa möte. Hade hellre stannat hos hästen men ger man sig in på nått så får man slutföra det!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback