Äntligen

 
Hej, jag har inte bloggat på ett tag eftersom jag inte har haft ork alls. Det är så att min valp har fått klåda och kliat sönder hunden runt ögonen och i öronen. Jag var med honom hos veterinären i lördags där hon skrev ut kortison, antibiotika, örondroppar, samt något mot rävskabb. Nu är vi inne på dag 6 ovh han ser redan sååå mycket bättre ut, huden runt ögat (det högra var värst) är nästan helt läkt och det börjar redan växa ut lite småhår. Han kliar sig inte längre vilket också är super med tanke på att han kliade sig som en galning innan.Jo o nu undrar ni säkert vad orsaken är, veterinären misstänker att det är foder allergi, alltså någon form av allergi mot protein som finns i något i fodret. Pga det så blir det att köpa en 14kg påse hypoallergenic foder hos vet för 900 kr... inte kul alls med tanke på att jag redan bränt 2000 på veterinär och antibiotika osv.. men men vad gör man inte för sin pälskling♥♥Hursomhelst, tränar inte så mkt klicker med honom just nu eftersom jag känner att jag inte vet tillräckligt mycket om tekniken och är super rädd att göra fel så att klickern förlorar sitt syfte.Ska nog svänga förbi en bokaffär och kolla om de har någon bok.om klicker eller något, återkommer då med mer info och tips! två lite äldre bilder på min black knight ♥♥♥
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback