Bloggtorkaaaa

Hej!
 
Har inte haft tid att skriva på bloggenen tid nu. Har minskat dagarna till 2 dagar iveckan pga plugg och så. Var i stallet igår. Kom dit runt halv elva (?) och då var veterinären där då en annan häst hade fått en hovböld. Började rida runt 13 tiden. Det är så sjukt hur hästar kan få en på heeeelt adra tankar alltså. Jag red Norton på banan och gud vad fint han har börjat gå i form. Blir så stolt när han verkligen får ner huvudet. Vi har fortfarande lite problem med att hålla igång galoppen men jag kan säga att jag hittar fler och fler knappar. Jag kan inte förstå hur man kan få en sån satisfaction (stavning?) av att en häst bara arbetar bra under ridpasset. Kort inlägg idag men jag är trött. Godnatt!
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback