trött som satan

Vaknade kl 11 imorse för att åka men Daria och mamma till citygross och kolla lite grejer. Köpte flug skydd, rööda lindor :D och nya rid handskar. Sedan åkte vi till stallet och jag kände att jag inte hade någon energi alls till att göra nånting så vi satte oss i cafeterian och åt Billys pannpizza.

 

När jag väl hade gjort o ordning Norton så gick vi ut på grus banan och övade lite lydnad/dressyr. Hade som dagt nästan 0% energi så det gick inge vidare. Red lite utan stigbyglar för att träna balansen. Har lite problem att få en lugn och kort galopp på honom eftersom jag inte riktigt har hittat rätt "knappar" på honom, men fick till någon bra galopp tillslut, ska träna på det varje dag nu. Efter det red vi ut i skogen och galopperade lite i skogen då allt mygg verkligen åt oss. Det var allt från dagens ridning, ska gå och sova nu när jag äntligen är hemma. Godnatt!

 

Ridhandskar 35 kr bruna

 

Flug skydd 40 kr vanligt svart då det inte fanns röda...

Röda fleece lindor 120 kr

Prinsen blev jätte snygg och slipper äntligen flugorna.

 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback