Leave The World Behind



Hej bloggen!
 
Det var ett tag sen som jag skrev.Har varken haft tid eller ork. Ar i Polen nu vilket ar anledningen till att jag inte skriver svenska bokstaver. Ska i alla fall beratta lite kort om vad jag har gjort de senaste dagarna i stallet. tisdags hade vi hoppning med Jenny. Det borjade med att vi skulle bygga upp en bana. Har aldrig gjort det forut sa jag fattade typ ingenting i borjan. Det var tur att vi hade Jenny som har mycket erfarenhet av sadant. 
 
Forst hoppade Jenny upp pa sin hast Ante. Hon borjade varma upp och hoppa sma hinder. Vi hade min kamera och fotograferade + att vi hojde hindrerna nar hon sa till. Det slutade med att hon hoppade valdigt hogt. Har bilderna men far tyvarr lagga upp de nar jag kommer hem fran polen om 17 dagar. Nar hon hade hoppat klart sa gjorde jag och Daria i ordning vara hastar. Jenny hade som en lektion for oss och det var verkligen jattekul. Dock sa har jag verkligen glomt sjukt mycket teknik inom hoppningen. Daria och Pommery var verkligen jatte duktiga. Norton verkade verkligen tycka att det var kul och det gjorde att jag ocksa njot av det till max. Sedan sadlade vi av och akte hem. 
 
Onsdag.. Vi kom till stallet och chillade lite. Sedan fixade vi hastarna. Vi red ner pa angen och galopperade sida vid sida i det hoga graset. Hastarna njot och vi njot. Det var underbart helt enkelt. Sedan red vi i skogen dar vi galopperade no hands pa hastarna och bara skrattade. Nar vi kom tillbaka sa red jag lite barbacka och satt bak och fram pa Norton och han skrittarde runt pa grusbanan. Nar jag var klar stallde jag in Norton i boxen och gick tillbaka och fotograferade Daria och Pommery pa deras sista ritt da hon uppfyllde alla sina mal med honom och red han helt utan nagon utrustning, bara ett grimmskaft. Det skar verkligen i hjartat for jag ser hur mycket han har lart henne och hur mycket mer han kan lara henne. Den har hasten har verkligen lart min syster sa mycket. 
 
RIP finaste ponnyn <3
 
 
 
 
 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback