länge sen

Hej! har inte bloggat på ett tag, men nu är jag hemma i sverige igen! Kom hem i söndags förra veckan. Har varit i stallet och ridit också. Mån dag sen när jag red så fick jag Norton i riktigt fin form för första gången! Helt sjukt bra det kändes alltså. Igår red jag och Evelina tillsammans och då var även Alex med oss i stallet. Vi red ut på ängen och hade en kapplöpning. Då kom Alex åå idéen att han skulle stå i mitten med händerna i luften pch sedan dra ner armarna vilket betydde att vi skulle springa. Det var helt sjukt för hästarna kände av det på något sätt och ville inte stå still. När han drog ner armarna så drog vi iväg. Oj vad fort det gick kan jag bara säga. Kul som fan var det också haha. Så nöjd jag är med han min fina.


 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback