I want to be a Free Rider

Kollade på trailern till denna dvd och kan säga direkt det här är nått jag bara måste köpa! 
I want to be a free rider 
Jag kunnde skritta,trava,gallopera på Pommery utan någon utrustning på ridbanan men skulle jag bara skrittat ut på han utan ingenting? Nej. Hade nog kunnat gjort det om jag bara hade fått mer tid med honom. Men med min foderhäst vill jag kunna göra detta efter ett tag. Känna mig lika trygg på hen som jag gjorde på Pom Pom till och med tryggare. 

Bara titta på videon liksom wow......
Visst jag kommer nog inte kunna hoppa så där högt (har inga planer om det heller) men att hon kan rida ut på sin häst så där..
Ett tidsinställt inlägg eftersom jag är i Tyskland :).


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback