Härliga Dahi!

Har nu ridit Dahi 5 gånger och kan säga att han är mycket lik Pom Pom!
Han rids på hackamore,har korta gallopsteg,är lugn vid hantering, är faktiskt ett år äldre än Pom Pom (21), otroligt lat på ridbanan! Tycker om och rida han även fast han inte är en ponny utan stor häst på 160. Han har dock korta steg och känns som en ponny. Ange och Evelina var med i stallet igår och tog några bilder på mig och Dahi. Efter att vi hade varit hos mig fick vi skjuts av Dahis ägare till Ange & Evelinas stall (där Pom Pom stod förut) och så hade jag lektion för dom! Snart flytar man till Kalmar och snart kommer letandet efter den perfekta hästen att börja. Så fort vi fixat i ordning huset så man kan bo där utan problem kommer vi åka och provrida hästar. Stallplatsen är redan reserverad så nu gäller det att bara hitta den perfetka hästen/ponnyn. 
Vad för storlek på häst tycker du att jag ska hyra?
  
pollcode.com free polls 

Ellen

Vilken fin blogg!
Om du vill kan du vara med i veckans blogg på kidmans.blogg.se och ha chansen att vinna en länk! ---> http://kidmans.blogg.se/2013/august/veckans-blogg-2.html#comment
Hade varit kul om just du var med!
Ha det bra!
MvH Ellen

2013-08-19 / 21:06:35
URL: http://kidmans.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail

Hemsida:

Kommentar:

Trackback